зворотний дзвінок зворотний дзвінок

faq

На які товари надається гарантія?

На усі товари надається гарантія на термін від 6-ти до 36 місяців. Термін залежить від товарної групи, в якій знаходиться той чи інший товар (office, casual або performance). Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон і документ, що засвідчує покупку.

Для отримання більш докладної інформації про нашу політику гарантії дивіться розділ «Гарантія».


Як очистити кеш в браузері?
  1. Зайдіть в налаштування браузера, натиснувши в правому верхньому кутку іконку    та виберіть розділ «Інструменти».
  2. В меню натисніть «Показати додаткові налаштування» і кнопку «Очистити історію».
  3. У вікні «Очистити історію» потрібно вибрати зі списку період, за який необхідно видалити дані, наприклад, «за весь час».
  4. Далі потрібно встановити прапорець в пункті «Зображення та інші файли, збережені в кеші» та переконатися, що інші прапорці зняті.
  5. Для завершення процесу потрібно натиснути «Очистити історію».
Де і як можна зробити обмін або повернення?

У точці продажу або звернутися на гарячу лінію.

На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

Ні, на жаль, в такому випадку замовити товар не є можливим. Зателефонувавши на гарячу лінію, Ви можете дізнатися орієнтовну дату поставки.

Де можна завантажити програмне забезпечення для комп'ютерної мишки?

Завантажити програмне забезпечення можна в картці товару. Кнопку «Завантажити драйвера» Ви знайдете знизу під основними характеристиками і праворуч від фотографій.

Чи можна приїхати до вас в офіс і купити товар на місці?

Ні, такої можливості на даний момент немає. Придбати товар Ви можете двома способами:

  • оформити замовлення через нашу форму і менеджер з Вами зв'яжеться;
  • зайти в розділ «Магазини» і оформити замовлення у будь-якого вподобаного партнера.
Як включити 100% LED яскравості?

Підсвічування клавіатури відключиться через 15 хвилин щоб заощадити електроенергію в режимі очікування, але включається при натисканні клавіші. Ця функція може бути скоригована або відключена через CUE.

Підсвічування також відключиться, коли акумулятор буде критично низький і буде автоматично відновлено після зарядки.


Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

За гарантійним обслуговуванням Ви можете звернутися в сервісний центр LINK SERVICE за адресою: м.Харків, вул. Серпова, 10 (м. Наукова). Також можете звернутися до точки продажу або зателефонувати на гарячу лінію.

У яких випадках гарантія не надається?

При виявленні механічних пошкоджень або при закінченні гарантійного терміну.

На сайті вказано, що товар очікується. Як я можу дізнатися, коли він з'явиться в наявності?

Орієнтовну дату поставки Ви можете дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію або написавши нам на пошту: info@frime.ua.

Як мені отримати технічну підтримку?

Для того, щоб отримати технічну підтримку або допомогу в установці та використанні товару Ви можете скористатися одним із таких способів:

  • написати нам на електронну пошту info@frime.ua;
  • зателефонувати на гарячу лінію: +38 (068) -662-59-25, +38 (099) -391-41-28;
  • замовити зворотний дзвінок (кнопка знаходиться в самому верху поруч з меню сайту).