На усі товари надається гарантія на термін від 6-ти до 36 місяців. Термін залежить від товарної групи, в якій знаходиться той чи інший товар (office, casual або performance). Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон і документ, що засвідчує покупку.
Для отримання більш докладної інформації про нашу політику гарантії дивіться розділ «Гарантія».
У точці продажу або звернутися на гарячу лінію.
Ні, на жаль, в такому випадку замовити товар не є можливим. Зателефонувавши на гарячу лінію, Ви можете дізнатися орієнтовну дату поставки.
Завантажити програмне забезпечення можна в картці товару. Кнопку «Завантажити драйвера» Ви знайдете знизу під основними характеристиками і праворуч від фотографій.
Ні, такої можливості на даний момент немає. Придбати товар Ви можете двома способами:
Підсвічування клавіатури відключиться через 15 хвилин щоб заощадити електроенергію в режимі очікування, але включається при натисканні клавіші. Ця функція може бути скоригована або відключена через CUE.
Підсвічування також відключиться, коли акумулятор буде критично низький і буде автоматично відновлено після зарядки.
За гарантійним обслуговуванням Ви можете звернутися в сервісний центр LINK SERVICE за адресою: м.Харків, вул. Серпова, 10 (м. Наукова). Також можете звернутися до точки продажу або зателефонувати на гарячу лінію.
При виявленні механічних пошкоджень або при закінченні гарантійного терміну.
Орієнтовну дату поставки Ви можете дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію або написавши нам на пошту: info@frime.ua.
Для того, щоб отримати технічну підтримку або допомогу в установці та використанні товару Ви можете скористатися одним із таких способів: