Діяльність нашого інтернет-магазину здійснюється згідно “Закону про захист прав споживачів” та інших “Законів України”.
Товарні групи діляться на три області та мають такі терміни гарантії:Щоб уникнути незручностей при здічі пристрою в авторизований СЦ і максимально прискорити процедуру його оформлення і реєстрації у виробника, для проведення гарантійного ремонту з пристроєм необхідно здавати гарантійний талон і документ, що засвідчує покупку. Після ремонту вся документація повертається власнику.
Гарантійний термін продукції визначається виробником і вказаний в гарантійному талоні, на упаковці або на самому пристрої. Але в разі звернення в авторизований СЦ, гарантія на пристрій продовжується на час його перебування в ремонті.
Завдяки прямій співпраці з виробниками, термін гарантійного ремонту в авторизованому СЦ зазвичай не перевищує кількох днів, що значно менше визначених законодавством двох тижнів. Однак, навіть у випадках, коли ремонт з якихось причин затримується, ми даємо своїм клієнтам можливість на час ремонту скористатися пристроями з нашого підмінного фонду.
Сервісний центр Link Service
м Харків вул. Серпова, 10 (м. Наукова)
тел: (057) 756-67-06, (099) 005-11-30, (098) 202-79-39,
Пн-пт: c 10:00 до 18:30
Субота: c 11:00 до 15:30
Неділя: вихідний день